=(

今晚,照惯例我又失眠了。
好多事情在我脑海里转呀转,就是转不出个所以然来。
如果要简单的带过,那就是……我不开心。
不开心的原因,我没办法详细说明。
今晚,我才发现。
原来,一个人的寂寞不算寂寞,有人陪着你还是寂寞那才叫真的寂寞。

我今晚好寂寞。
真想高歌一曲,唱王立宏的“需要人陪”。
不要不准不可以笑我
因为,我今晚真的很寂寞。>.<

我在想,大家寂寞的时候都做些什么啊?
别告诉我你没有尝试过寂寞的滋味,我是不会相信的。

有时候,在一群喧闹的人群中,我也会感到寂寞。
对我而言,寂寞应该就是找不到一个懂你的人吧。=(

那懂我的人在哪里?
可不可以立刻出现打救我?
好想要开心地笑,笑到肚子同在地上打滚也没关系,好不好?
我只是不想要今晚带着苦瓜脸入睡…… >.<


Comments

  1. *Hugs*
    I'd eat or cry or stare into blankness or stay away from everybody or being quiet when I feel so.
    But i think EAT is the best solution hahaha!!
    Cheer up twinsy!! ^^ xoxo.

    ReplyDelete
  2. Ah,this was somewhat the reason why I was awake on that night..lol..In my case,the best solution was a whole bottle of Mountain Dew!haha.
    We live in a world where indifference lurks in every corner. Nobody really bothers when you're sad,so best to cheer up now..=D Everyone finds "someone" when they least expect, like I once said, timing is everything..Peace.=D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts